• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ♥ stalking here ♪ stalking there ♫

    Monday, June 6, 2011
    new entry~hehe~sudah puas berjalan-jalan kat dunia siber nie~aku nak tulis jap ape yang aku nampak~huuuu~tadi ade gak melawat blog kakak aku yang sulung~ Along~ then tengok gak la ape yang die buat~baru balek dari perlis rupe nye~best3~!!macam-macam yang die makan~(jeles aku~!!huh~!!)

    sudah seharian aku berpenat-penat~sekarang aku nak bersantai pulak~hohoho~!!dari tadi aku duduk stalking blog orang laen~macam-macam yang aku bace~macam membe aku sorang nie~yang sememang nye otai dalam bab-bab blogging nie~best gak la~ tawau @ si lipas sorry erk aku buat entry pasal ko~hehehe baru nak naik katakan~promote-promote la sikit erk~entry nie ade gak kaitan dengan lagu kat blog si lipas nie~ "I stalk your profile"~perghhh~!!best gak la~dari situ la aku dapat idea nak menulis & stalking tadi~hahaha~

    owk la~hurm~~untuk malam nie~ape aktiviti aku nak buat erk?oh~lupe~ade liga P.E.S malam nie~tapi aku bukan 'power' sangat pown~jadi belasahan je la~adoi~!!tapi takpe~just nak enjoy dengan membe-membe ape salahnye ~betul tak?huhu~nie jewp yang aku nak tulis kowt~nanti kalau aku rajin lagi aku tulis la lagi~hehe chow~!!opsss~!!lupe pulak~kat bawah nie da ade signature aku~hoho baru buat tengahari tadi~lalala~




    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...