• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ♪ bLoG WaLk ♫

    Tuesday, June 7, 2011
    huuu~hari nie aku bertugas pula~macam-macam kerenah nak jaga kawan-kawan aku yang lain nie~ade yang buat itu,buat ini~adoi~!! tapi bukan perkara nie yang aku nak cakap~hehe~ once again aku merajinkan diri aku untuk berjalan-jalan melihat blog orang lain~da ramai yang aku follow~macam-macam blog,comel pulak tu~hehe


    ari nie aku tak banyak menghabiskan masa di depan "lappy" aku nie~kesian erk dengan kau~huuuuu~~sempat jugak la nak tengok perkembangan terbaru kat fb~dengan kerenah budak-budak lain yang masih sibuk nak mencari tempat L.I lagi~takpe-takpe teruskan mencari~goodluck~!!


    kurang aku dengar lagu "pokok" kat blog aku hari nie~kalo tak~memang terpasang terus lagu nie~sampai aku tido~


    haaa~sini aku ade nak share sikit~ade someone telefon aku semalam & die ade tanye pasal perjumpaan anak-anak pahang dekat cherating~tarikh tu aku tak ingat tapi benda nie membuatkan aku & rakan0-rakan aku yang seangkatan dengan aku untuk mengumpul semua anak-anak pahang yang ade dekat universiti aku nie~nak juga berkenalan dengan diorang nie~mane la tahu~tup-tup jiran sebelah rumah rupenye~hohoho~betul tak?


    aku pun da nak pergi office~tapi aku tak risau sangat sebab junior aku da "well-trained"~kerja pun da tak banyak da~duduk goyang kaki je la aku jap lagi~muahahaha~ ok la~ade mase lagi aku tulis-tulis lagi~chiow~!!!







    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...