• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ~k-pop vs local industry~

    Saturday, June 4, 2011
    huuuu~ari nie nak cite pasal ape plak erk?pikir punyer pikir~aku rase nak tulis sket la pasal 'k-pop vs local industry' nie~what is k-pop?~k-pop@korean pop nie da jadi fenomena kat malaysia malah kat seluruh dunia sebenarnyew~termasuk la aku(haha) adew la usha2 gak~kenapew aku minat dgar lagu2 dowg?sebab kalo kite tgok musik dowg~full of energetic~passion~hebat gak la~maner xnyew~umo baru belasan taon da recording company rekrut dowg~train untuk jadi artis~cube kalo kite amik semangat nie kat negara kite~industri musik kite pown boleh pegi jaoh~bukan negara kite xdew bakat2 cam 2~adew jewp aku tgok~bersepah2~!! tp cam produk2 reality show,cam megi la~time panas sedap laa der~~tapi bleh da lamer~perghh~!!'kembang' anak tekak nak makan~haha~owg2 yang berbakat camnie patot adew owg bawak g lagi jaoh~baru industri seni kite nie owg luar tgok hebat~~artis2 lamer patot amik bakat2 nie & train dowg~and artis2 baru nie jgn baru owg puji sket da kembang semua benda~blajo la lagi~amik ilmu 2 bnyak2 baru la boleh nak bangga diri~nie tak~baru menang sket da lupe diri~pergh~~!!camner nak g jaoh derr~tgok cam aizat AF~aku bkan nak kate ape la ~memang dyer adew talent yang besor~camtu la ktew nak~nie x~depan owg berlakon macam ko la manusia paling innocent kat dunia nie~belakang~hampeh nak mampos~!!

    owk~berbalik pade k-pop tadi~spirit dowg yang kite nak amik~bukan nak celop sebijik2~cube bayangkan kalo kat malaysia nie adew  tempat blajo semua benda nak jadi penyanyi nie dari kcik g~asoh dak2 nie dari awal lagi~ajar pasal teknik nyanyian~menari~maen alat musik~kowg leh byangkan x camner meriah nyew industri seni tanah air ktew nanti?aku nie xdew la pandai sngt ank cakap2 pasal seni nie~tapi nie la pandang ayang aku nak utarakan dari pemerhatian aku~k-pop memang hebat dan aku nak gak la satu ari nanti owg luar dowk cakap2 pasal m-pop palak kewp~~waaaa~~bangga aku jadi anak malaysia~!!hehehehe~

    tapi besew la~xsemau owg pikir cam aku nie~sbb masing2 adew kpentingan diri masing2~ble ade silap sket xpown cam musik yang hambar kewp~mesti adew la yang dowk kutuk2 or komen2~xdew support langsung~kite patot sokong industri seni nie~waaaa~cam produser musik plak aku nie~hahaha~papew pown kalo sapew2 yang adew membace post aku nie~komen2 gak la erk~aku pown nak dgar gak pendapat owg laen pasal seni tanah air ktew nie~papew pown laen owg laen pendapat~tepok dada tanye selera la erk~

    +hαti+jiwα+lukα+

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...