• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ~ROBOCON MALAYSIA 2011~

    Saturday, June 18, 2011
    sabtu datang lagi~hehehe best betul hari nie~bangun awal-awal pagi~kena pegi padang~suruh adik-adik bersenam~bagi diorang lari dekat keliling padang UPNM tu~hohoho best la sangat pun nye adoi (macam jozan cakap) ~!!hahaha

    dah elok-elok sarapan pagi yang ditaja sepenuhnya oleh rafizul bin jos~ingatkan aku boleh bersenang-lenang di bilik aku hari nie~tengahari tadi aku kena panggil untuk pergi ke Nilai bagi menyaksikan...............




    FINAL ROBOCON MALAYSIA 2011~!!!




    adoyai~dah la tengah sengkek sekarang nie~tapi sebab pikirkan kawan yang kena bambu sebab orang yang pergi tak cukup~dengan "rela" aku melangkah kaki dengan gagah ke mess kadet UPNM tu~sampai-sampai aku di sambut bagai penyelamat~hahaha (memang la sebab orang lain da keluar 'outing' ) huhu~

    naik la bas dari UPNM nie mengharungi perjalanan selama dekat sejam jugak la~sampai-sampai macam biasa la~orang luar tengok kitorang dengan muka yang pelik (da biase da...).then masuk-masuk dalam stadium tu~tengok ade orang tengah 'dance' dekat tengah-tengah stadium~ingatkan da habis da~habis diorang nari-nari~baru start final ROBOCON tu~team UTM B vs UTM C ~habis diorang sapu semua~huhuhu boleh tahan jugak la tengok robot-robot tu buat 'task' diorang~last sekali team merah (aku tak pasti UTM A OR UTM B yang menang...ala UTM menang jugak lagipun ) yang menang~!!!hoho sengit jugak la~rase teringin pulak nak buat robot nie~cewahh~!!hehehe

    da habis kan masa dekat 2 jam dekat sana~terus balik lepas tu~hampeh~!!buat penat je nak pegi sana~huh~!!! walau bagaimana pun~noorhaizat abdul rahman (budak bilik aku yang keluar outing dan sepatut nya pergi) telah berhutang BIG MAC dengan aku~!!!

    lagi satu~membe time MRSM aku dulu da nak kawen~congrats bro~!!hope kekal sampai akhir hayat~!!budak batch aku yang pertama kawen~!!gempak tu~!!!hehe

    congrats~!!sowey aku curik gambar korang~!!LOL~ ♥ ♥ ♥ ~





    hehehe~penat la pulak~nak tido la~!!!daaaaa~




    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...