• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • +hαti+jiwα+lukα+™ <-----pengertian di sebalik maksud perkataan ini~

    Saturday, June 4, 2011
    owk~ari nie ahad~outing adew tp di sebabkan kesengkek kan aku~aku xkuar la~huhuhu (T_T) adew la mase sket2 nie untuk berehat sementara menanti ari esok yang tidak pasti~perghhhh~!!ayat~haha...apew erk nak citew sbnarnyew ari nie~xdew idea sangat la , so0o0 aku pown decide nak tulis sket pasal 


    ---->+hαti+jiwα+lukα+


    owk~camner aku leh terpikir nak guna nick name nie~da lamer da aku pakai nick name nie~
    da dekat dua taon kowt~sbb dlu aku nie rajin gak laa nak on9~aku tgok cam2 name owg laen 
    dowk pakai~adew yang pakai pendekar mustar la,hazo la~so0o0 aku pown dowk pkr2~kan best
    kalo aku pown adew nickname @trademark aku sendiri~setelah aku memeras otak dekat dua 
    ari~~maka~terkeluar la perkataan +hαti+jiwα+lukα+™ nie pown muncul la di kotak pemikiran aku~sebab ape aku pilih perkataan nie? owk~sbb time 2~aku nie adew gak la masalah dalam hidup aku nie~masih mentah & mencari identiti diri lagi~keciwa la~J.K@jiwa kacau la~so0o0 muncul la name nie da masih aku pakai sampai sekarang~pengertian perkataan nie kalo aku nak kupas satu2~


     +hati+
    semua owg adew hati kan?bler adew hati kite adew perasaan,btol x?pengertian terhadap hati nie bnyak sbnarnyew~hati la tempat perasaan 2 muncul~belas kasihan~rasa ingin sayang dan menyayangi~semua datang dari hati~terbit rasa kasih dan cinta juga dari hati~tanpa hati,bukan manusia la owg 2~so0o0~hati adalah perkataan pertama yang aku nak gunakan dalam nickname aku nie~segalanya bermula melalui hati~

    +jiwa+
    jiwa nie cam perasaan yang timbul dari hati tadi~jiwa nie ibarat nyawa~tanpa jiwa~owg 2 kosong~macam mayat hidup~aku sendiri pernah lalui zaman gelap dalam hidup aku dan pernah aku rasa hidup nie kosong an xdew jiwa~pedih yang aku tanggung sangat menyiksakan~cam xnak idop da la~tp aku sedar yang semaua 2 terjadi adew hikmah nyew~supaya aku sedar yang hidup nie penting dan kite kne hargai btol2~kekecewaan 2  membuatkan aku jatuh dan skunk aku da bangun dari kekecewaan 2~diri aku da matang dengan pengalaman 2~so0o0 jiwa da jadi ayat ke dua aku~~

    +luka+
    owk~~nie perkataan terakhir aku guna dalam nickname aku~sebab luka 2 perit~kalau kite xrase perit,macam mane kite nak taw rasa bahagia?macam pepatah adew mnyebut "bersakit-sakit dahulu,bersenang-senang kemudian"~btol x?luka nie yang mengajar aku menjadi insan yang lebih tabah dalam mengharungi hidup aku~rasa sakit dari luka 2 akan membuatkan aku sedar yang kite nie xsentiasa senang~adew mase kite akan rasa susah~dan luka yang mengajar aku tentang erti kehidupan yang sebenar~

    so0o~aku rase untuk post aku nie~nie jewp kowt aku nak kongsi~nanti2 aku akan update g ngun isu2 atau topik2 yang aku rase lagi best owk~~aku nie cam bayi la~baru nak berjinak2 dalam penulisan dalam blog nie~bnyak g benda yang aku nak explore & blaja~




    +hαti+jiwα+lukα+

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...