• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ~PinDaH LaGi~

    Thursday, June 9, 2011
    adoyai~!!pindah lagi~penat la kalau camnie selalu~da 3 kali da pindah tahun nie~padahal nak pegi L.I da pown~ish3~tapi takpe~maybe ade hikmah kowt~kalau ayat askar nie orang selalu cakap "sondol je la"~hahaha~ok~nak cakap pasal ape pulak erk hari nie~ermmm~






    ~haaa~aku sekarang nie ade gak terdengar pasal gosip yang melanda kawan-kawan aku nanti termasuk la diri aku sendiri yang mana mase depan yang masih tidak terjamin nie~dulu janji laen~sekarang janji laen pulak~huhu
    tapi aku macam tak kesah sangat sebab aku rasa yang penting sekali~kerja da terjamin~tu je yang penting~pangkat nie kalau ade rezeki~boleh je nak dapat~tak kesah maner pown~


    hehe~hari nie ade ujian renang yang entah kali ke berapa da~aku nie dulu orang selalu cakap macam batu gak la sebab aku tak pandai berenang~time aku kecik-kecik dulu,mak aku selalu pesan jangan mandi sungai,nanti lemas pulak~tapi aku tak salahkan mak aku~die buat semua tu sebab die risaukan aku~so0o0~aku dengan tekad dan usaha yang gigih,memaksa diri aku untuk belajar berenang~entah berapa kali da lemas~hahaha tapi aku tak kesah sebab hasil yang aku dapat sekarang amat berbaloi~aku da pandai berenang,mak aku tak marah aku & aku lulus ujian renang~hohoho~untuk kawan aku yang tak lepas ujian lagi tu~aku taw diorang bukan tak pandai berenang,skill je takde~kalau rajin sikit lagi,boleh da tu~huhuhu~


    ok,lagi nak cakap pasal ape erk?haaa~badan aku sekarang nie selalu sengal-sengal~da lamer da aku perasan~tapi aku tak kesah sangat sebab kebanyakan aktiviti aku memang memerlukan menggunakan fizikal~tapi risau gak,buat 'sit up' pown da saket belakang da~huuuu~jauh lagi perjalanan hidup nie~risau aku~!!!


    erm~tadi time solat zohor kat masjid Al-Jazaari tadi~aku dengar jugak la ceramah dari ustaz Daud,pasal orang yang meninggalkan solat nie~(die macam target aku jewp...huhu) tapi aku amik jugak la ape yang die cakap tu~hidup nie macam main bola~sampai minit ke-90,tu da macam hidup kita yang da sampai 60 tahun~umat nabi Muhammad s.a.w nie umur da pendek~kalu umur da lebih sampai 61,62 tu da kire extra time da tu~kalau da lebih 75 tahun tu da tahap amik penalti da pulak~mesti ade yang menang,ade yang kalah.huhuhu


    so0o0~da banyak da aku membebel hari nie~nanti kalau aku ade mase lagi aku post lagi pasal rumah baru aku nanti~hehe berebut jugak la nak dapatkan rumah tadi~semua nak menghadap ke arah luar~sebab laju internet signal~hehe


    ok la~nak kemas-kemas dulu~chiow~!!


    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...