• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • Al-fatihah

    Saturday, June 11, 2011
    hurmm~aku baru online malam nie sebab sebok kena jaga adek-adek la~organise squash la~penat la camnie~hahaha tapi takpe~aku tak kesah sangat~just tadi aku ade ternampak membe aku time kat MRSM lipis dulu ade post pasal sorang kawan aku nie~NAVITA IRDAYANTI NAZWIR~die nie classmate aku~da 3 tahun die pergi tinggalkan kitorang~hurmm~aku dulu time kat MRSM dulu duduk depan die kowt~tak sangke cepat betol die pergi mengahadap-Nya~Allah s.w.t lebih sayangkan die~aku ucapkan takziah dekat family die~salam takziah dari saya~ 11 jun 2008~aku baru masuk UPNM nie time tu~tengah latihan induksi lagi~aku ingat lagi time tu aku ade dekat depan pernama UPNM,then sorang kawan aku yang satu MRSM dengan aku pun tegur aku.."fai,ko da bace paper tak?"~aku pun pelik,aku tanye balek .."apsal?die pun story dekat aku~aku memang terkejut giler time tu~tak sangke~tapi da ajal die time tu~nak buat camner~Allah lebih menyayangi die~


    aku sedih jugak time tu~sampai hari nie~da ramai yang aku kenal  tinggalkan aku~arwah ayah aku~aki~wan~pak teh bakar~even kawan aku time kecik-kecik dulu pun ade~tapi semua nie dugaan bagi kite yang hidup nie untuk terus tabah mengharungi kehidupan di dunia yang fana nie~kite sedekahkan Al-fatihah pada roh-roh mereka yang telah meninggalkan kite nie~semoga roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi Allah s.w.t~InsyaAllah~


    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...