• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ~new entry~

    Sunday, June 5, 2011
    huuu~hari nie aku nak cerita pasal ape erk?haa~tadi aku ade la cakap-cakap dengan kawan aku nie~die nie antara blogger yang same-same wat blog dengan aku dulu~tapi die lagi otai la~hoho~aku ade tanye pasal tips-tips nak jadi seorang blogger yang berjaya~die cakap~first skali aku kne tukar cara penulisan aku~so0o0~aku pown tukar cam ape yang kowg tgok sekarang nie~aku tengah cube praktis lagi untuk memantapkan penulisan aku tapi nak guna bahasa baku sepenuhnye nie agak sukar gak la~aku da ter biase da~aku tukar sikit-sikit dulu~aku akan improve dari masa ke semasa~huuuuuuuuu~payah gak erk nak jadi blogger nie~kne tukar macam-macam~


    ~kawan blogger aku~


    thanks bro~hahaha sorry erk aku wat entry pasal ko~ ;-p

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...