• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ♪ menulis ikowt hati ♫

    Saturday, July 16, 2011
    suda lame tidak menulis~adoiii~baru balek outing hari nie~makan durian yang di beli dekat sg.besi~perghhhh~~sedap bro~!!!


    hahaha bosan gak sebab ramai yang keluar outing hari nie~duduk bilik sorang-sorang~ngeh3~
    hari nie nak kongsi pasal ape erk?ermm...haaa aku ade la nak cakap sikit pasal kebebasan 'bersuara' sekarang nie~ye lah da banyak contoh yang aku boleh tengok~banyak yang memudaratkan~haha nak cakap memang la boleh~tapi kena la bertapis sket~nie tak~dunia tanpa sempadan da la sekarang nie~bukan semua orang bodoh tak boleh nak bace~da taip,memang la untuk orang laen bace~btol tak?


    ish3~tapi benda da lepas~tak yah la nak pikir~bukan boleh putar balek masa pun~tadah je la~


    banyak benda nak post sebenarnye~2 minggu lepas aku buat trip pergi gunung ledang~adoii~gambar tak upload lagi~nanti aku uploadkan erk~hehehe best gak la~ minggu nie pulak baru balek dari training~best gak~ye lah jadi tokey burger tengah utan~hahaha mesti tak leh bayang kan?nanti jugak aku buat post laen~


    ermmm~nak share sikit pasal sorang nie~ intan idaryu ~hehe suke aku kaco die sekarang nie~dulu time sekolah dulu ade la tegur sikit2~tapi biase la~pengawas kan~kene la poyo sikit~banyak kerja~then pindah sekolah pulak~tup2 da abes sekolah nie dengan ade nye facebook nie~boleh la chat2 sikit~hehe


    hehe sorry erk intan curik gambar satu~LOL~!!jangan marah~kalau marah nanti kena jual~



    hehe~awal lagi ler~tapi selamat bekerja~!!!

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...