• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • MAT LUTHFI punyer cerita...

    Thursday, November 17, 2011
    benda nie dah lama aku tengok pasal sorang mamat nie nama dia MAT LUTHFI...aku  jadi tertarik nak wat entry pasal die sebab baru2 nie membe aku jadi gila tengok video die la pulak...haha aku pun tengok la balek video-video die nie....hehe tapi aku 'respect' die nie sebab die dengan selamba badak die je duduk cakap depan video & bila kita fikir balek,benda nie memang menarik...satu cara perkongsian maklumat & luahan perasaan yang agak 'co0l'.




    aku tak heran kalau mamat nie memang 'famous' sekali pun sebab die boleh dikatakan lawak & sengal jugak laa...hehehe walau apa-apa pun bro~aku nak cakap satu benda jee...aku memang kipas-susah-mati ko ! hehe

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...