• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • ~welcome 2 my blog~

    Wednesday, December 1, 2010
    perghh...first time bg aku wat blog nie...owg slalu ckp kat aku "jom la jd bloggers".aku p[own pening gak mula-mula..best ke maen bnda nie...tp tgok2 aku da establish blog aku sndri da...hehexla la pandai sgt tp...stakat nak taip2 nie bleh la...

    herm....ble berckp pasal taip2 nie...ape yg bleh ktew tulis?mcm2 yg bleh ktew tulis sbnarnyew...kebenaran,fitnah,cakap2 kosong semua ktew bleh tulis...zaman da brubah,kalo dlu ktew tgok makcik2 dowk lepak ramai2 kat tgga umah dowk bercerita la,adew gak yg ckp pasal hal owg laen la(tambah berbakul lagi dosa...haha) adalah senario yg dapat ktew tgok.tp skunk dgn zaman teknologi tanpa sempadan nie,makcik2 da x bergosip kat tgga da,semua dowk layan facebook jewp kat umah.nampak x perubahan yg berlaku nie...macam blog gak,mcam2 ktew leh kongsi,adew yg baek n adew yg buruk.pandai2 la ktew berfikir perkara yg nak di tulis...bg aku ape yg aku lalui...insyaAllah aku akan kongsi ngun korang,same2 la ktew berkongsi ilmu n pengalaman dgn peluang ytg adew nie k...

    aku nak ckp pew g ea?hehe...bnyak da tulis nie...so0o0...akhir kate welcome 2 me n welcome 2 u guys yg sudi nak tgok blog aku...hehe

    ~adios~

     ~fai~

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...