• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • fuh~!!pening~~!!

    Friday, December 3, 2010
    pening gler bler nak wat blog nie....pusing saner,pusing snie....last2 xjd2 gak....haha ingatkan senang cam fb jewp...tp blog nie perlukan kesabaran yg tggi rupenyew...huhuhu



    tp xpew...skunk aku da master sket da pasal blog nie...n skunk aku nak trus kan explore lagi dunia blog  nie...hehe..hari nie nak ckp pasal pew erk?erm...my life will start to be in hell back...haha..camner la pasnie...bleh kewp aku harungi hari2 mendatang yg kelam dan sukaar ditempuh nie...cam payah jewp...tp xpew...aku tgok owg laen relaks jewp....so0 aku pown kne relaks n maintain ko0l...redah kasi pecah jewp...hahahaha gambate~!!

    so0 aku nak mengisi lagi blog aku nie n hope blog aku dpt berikan viewers aku pengalaman dan ilmu.huhu....tolong la aku erk kalo adew papew yg aku xtaw k...adios amigos~

    ~fai~


    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...