• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • +hαti+jiwα+lukα+™ bersuara lagi (^_^)

    Thursday, October 13, 2011



    dua tiga hari nie rase sakit sangat..dengan tangan kiri bengkak...tapi ada satu rasa sakit yang aku pernah rasa dulu datang kembali dalam hidup aku...kenapa erk?aku ingat aku sudah tak rasa  perasaan nie lagi tapi benda nie datang kembali....sakit sangat-sangat...lagi sakit daripada bengkak dekat tangan aku yang buat aku tak boleh 'drive' nie....

    betul apa yang miera cakap..."ko wat lex je..." haha thanks miera~ tapi tak boleh laa...sudah cuba tapi memang tak boleh...adakah sebab kesalahan masa silam aku yang buat aku jadi macam nie?ntah la...

    aku pun tak tahu macam mana atau apa yang aku perlu buat bila benda nie jadi tapi aku rasa benda nie da pergi jauh sangat sudah...heartbeat sudah lepasi tahap normal dari biasa...haha..adakah aku akan kembali seperti dahulu?like my-old-self ?entah la...maybe yes and maybe no...we'll see about that...giving a chance but still not get an answer  for my quest...its a long journey...still far away...i will be like this for my entire life or will there be a light for me in future...but my journey still dark &  full with obstacle upon me...

    apa lah yang aku mengarut nie...banyak sangat probs sekarang nie haha...entah apa kena dengan diri aku pun aku tak tahu...hahaha nasib baik kau ada kan "+hαti+jiwα+lukα+™" hehe boleh share dengan kau apa yang aku rasa...tapi nie laa jalan hidup yang aku pilih so0...aku tak boleh nak cakap aku menyesal...pengalaman mengajar kita untuk jadi lebih dewasa...aku suka dengan hidup aku sebab banyak pengalam yang aku rasa dan aku lalui selama ini yang buat aku lebih berfikir dan menjadi matang...it's a tough journey but i like it a lots...


    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...