• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • facebook will put the end on march!!

    Saturday, January 8, 2011
    'facebook will be shut down"...ape yg korg rase time 2?huhu fb da jadi cam satu rutin wajib bg kbnyakkan masyarakat dunia hari nie~bile d fikirkan blek kalo fb di 'shut down' ,aku bleh bygkan satu dunia meraung xsudah2~haha....tapi lumrah yg aku nak cakap nie tetap berlaku sbb mark zuckerberg da umumkan nak tutup fb pada 15 mac nie~!! (waaa~!!)



    abes la~bleh jadi rusuhan nie~hehehe...tp bak kate owg la,ble bnda2 baru yg dperkenalkan memang akan adew mase dyer untuk jatuh~ktew bleh tgok sendiri cam 'myspace' yg penah jadi fenomena dlu,bleh fb adew,semua owg da kurang layan 'myspace'...so0 maybe lepas nie mungkin adew owg laen plak nak cipta web baru yg bleh mengubat hati2 manusia kat dunia nie...maybe~



    ape2 pown btol gak ckp mark 2,hidup dyer musnah sbb fb,lagi pown owg da xkuar rumah da skunk & lagi seronok berkenalan dpn komputer jewp~maybe lpas nie owg akan mula untuk kuar berkenalan ngun owg laen ngun cara berdepan & bukan dri dunia siber lagi da~so0o0...ktew pk2 la sndri ape ygterbaek untuk ktew~sbb aku sndri tgok fb nie owg da slh gunekan & aku ngun kwan2 aku pown penah kne sbb fb (bkan sekali jewp,bnyak kali kowt)



     "farewell facebook"

    0 comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...